Şimdi ben bu kombiyi neden yaktım ...19.12.2014

Şimdi ben bu kombiyi neden yaktım, nasıl yaktım, niçin yaktım... Bunu izaha gerek yok. Gördünüz açtım ve yaktım. Ama yakmamış ta olabilirim. Yakmışsam yakmışımdır, yakmamışsam yakmamışımdır. Biz kombiyi yaktık ta yakmadık mı dedik? Bunlar bi takım uydurma laflardır. Sahi lan ben bu kombiyi neden yaktım? Kim yaktırdı ulan bunu bana ? İnsan dediğin ısınmak için bunu yakar, ben duvarlar çillenmesin diye yaktım. Şu ayları evde yünlü kazak giyerek tasarrufla geçiren bi insan olarak, bu gün kombiyi duvarlar ısınsın, badana dökülmesin diye yaktım bildiğin. Ulan karda, yağmurda ve soğukta banamısın demeyen beton, benim evde oluyo sana pamuk. Az havalandırmasan, az soğuk tutsan hemen dökülüyo namussuz. Ne yapayım yanlara kazak, kolonlara patik mi öreyim arkadaş. Ne dökülüyon ne çilleniyon acaba? Resmen evde duvar besliyorum lan. Soğukta falan hasta oluyo bildiğin. Binaya dış cephe yaptırdık tuğlalar üşümesin diye, içerden fildişi makyaj. Beni soğuktan koruyan tuğlaları, onu soğuktan koruyan sıvayı, onu da soğuktan koruyan badanayı soğuktan koruyorum şuan. İnsan gibi de namussuz, soğuğu da ayaktan alıyo. Yan duvarlar tertemiz süpürgelikler buz tutmuş resmen. Bi de ilgi istiyo öyle böyle değil. Bi iki hafta eve gelme yaz kış farketmez rutubetlenip küsüyo. Ulan sen bi parke taşı da olabilirdin. Haline acıdık evimize aldık duvar eyledik seni. Alenen üzerine basmamak için yerleri parke, ıslak zemini fayans yaptık. Fayans ki en soğuk nevale. bi günden bi güne üşüyorum demedi, hunharca ıslatıldı ama çürümedi. Eve hırsız girse çalmayacağı tek şey olarak sen, kendini nasıl bu kadar özel hissettirebiliyosun?