Bugün buradan minibüs ...28.02.2015

Bugün buradan minibüs üreticilerine sesleniyorum... Kademeli olarak, arka taraftaki camları sabitleştirdiğinizin farkındayız. Zaten bu segmentteki tüm araçların arka camları eskiden de iman kuvvetiyle açılırdı. Bir mandal koyarlardı ki oraya , camı kırarak aç daha kolay açarsın. Hatta minibüs sürücüleri de işi daha çok zorlaştırıp, camın sürüleceği ray kısmına çıta yerleştirir, onu ordan çıkaranı da azarlarlardı. Ulan minibüs dediğin şey, araba tutmasının ve mide bulantısının menbaı. Oksijene en çok ihtiyaçlı olduğumuz yer minibüs iken, zamanla geliştireceklerini umduğumuz cam mandallarını her seferinde biraz daha karmaşık hale getirip, en son modellerde ise danışıklı olarak açılır arka camları tamamen ortadan kaldırdılar. Yani 90 senesinde sarı Transit minibüsten de mide bulantısıyla nasıl atıyodum kendimi, bu gün Sprintırdan da aynı şekilde. İnsanın bi seyahatte en fazla ihtiyaç duyduğu Allah'ın oksijenini neden bizden esirgeyip klimadan gdo'lusunu veriyosunuz acaba. Her taraf neden kapalı, cezaevi aracı mı olm bu . 6 camlı kıç kadar taksinin 4 camı açılırken 12 camlı minibüsün neden iki camı açılabiliyor? Yani ben öndeki dayının tıkındığı soğanı sarımsağı oksijen olarak içime çekmek zorunda mıyım ? Tamam minibüs şoförleri arka camların açılıp kapanmasından pek hoşnut değil biliyoruz. Kafasını elini falan çıkaranlar var öğrencisi, çocuğu, serserisi var eyvallah. O zaman şoförün kontrolünde otomatik cam yapın, açılması gerektiğinde yana veya aşağı bi tarafa açılsın. 250 kilo kapıyı otomatik yapmak aklına geliyo da bu camlar neden ya manuel ya da tamamen yapışık? Cam açtığımız için dolmuş şoförlerinden yediğimiz azar yetmedi, bi de üretici firma bizi oksijenden tamamen men ediyo. Yekûn yalvarırdık dolmuş şoförlerine ki az cam açalım. Ulan ben sudegül_88'e cam açsın diye bu kadar yalvarmadım be. Çocuk gibi ön kavgası yapıyoz koca koca adamlar. Yani para vermediğimiz bi oksijen var, bırak camı açıp iki hava alalım lan. Lanet olsun yani konfor sadece kıç rahatlığı mıdır?